Hold on.. Im back.. =)

Det var evigheter sedan jag skrev och det beror nog på mycket mer än bara bra väder.

Men Vädret har verkligen ändrats och det splear roll i abu land. Tiden att vara inne och lata sig med gott samvete är numera över. Jag försöker ta vara på dagarna så gott jag kan, för vädret är som en svensk sommar dag och jag njuter till fullo. Visserligen är det lite väl "kyligt" med sina 17 grader inne så väl ute om nätterna och jag saknar ett element eller två. Men jag ska verkligen inte klaga.

 

Många resor senare, vackraste bröllop jag skådat plus..

att jag har haft Min finaste Sanna på besök - med allt vad besök innebär. Det var härliga två veckor vi fick tillsammans med både skratt och tårar. Det bästa var att jag fick visa henne min värld, min vardag och spendera två veckor ren kvalitetstid med min genom tiderna bästa vän. Vi han med öken tur, Dubai, shopping och alla se värdigheter som finns i landet av värde att se. Nu saknar jag sällskapet Sanna, skratten och de suddiga nattsamtalen.

 

Vardagen tuffar på, jag har bråkat om semester dagar på rätt plats, hoppas på bra destinationer under min standby och håller tummarna för nästa månad - att dagarna och resorna faller som önskat. Jag är aningen trött på att jag inte kan bestämma något själv, och än mindre, att ha en sån otroligt liten påverkan på mitt liv. Men jag vet att det kommer en dag då jag saknar allt detta ;)

 

I morgon åker jag till bangkok, en favorit bland alla favoriter. Hår klipp på tony and guy, snor billig skön massage och Thai mat står i vanlig ordning på schemat - tillsammans med köplistan från syster ;).  Jag planerar in Kohsan road och memory lane. Alltid kul att se hur gatan så vackert kan ändras, men trots allt behålla sin charm år efter år efter år ;)

 

Tack för att du fortfarande troget läser.

Vi ses snart, om inte här.. så i Sverige. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0