Pork ribs rockar

Mitt jobb har sin charm.

Johannesburg bjuder som vanligt på världens kanske skönaste kuddar och massa vila. Maten ska vi inte ens prata om.. Om världens alla veggis, och för att inte tala om alla musslor skulle smaka deras pork ribs så... ;) ojoj.. det är stunder som dessa jag inser att jag aldrig skulle kunna sluta äta kött eller sluta dricka vin.

Besättningen var bland den bättre på 4,5 år och jag kommer verkligen eftersträva att skapa samma sköna känsla när det är jag som leder gänget. Jag tror vår sköna stämning smittade av sig på våra passagerare och visitkort, små lappar och många positiva kommentarer om besättingen rent av haglade in. Några mindre rumsrena än andra.. se bara denna.. Jag kunde inte annat än skratta och nu dela med mig. Denna skitiga lapp med, biryani rester låg på den bricka jag serverat och nu plockade in.. Hur tänker folk? Vi hade 5 timmar kvar av resan.. haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0