Träning med DvD

Dagens träningspass var 5 kilometer långt varav 3,4 springandes.. Oerhört skönt att få svettas ut lite gammal energi från kroppen. Jag rotade även fram en DVD bland alla skivor som jag vill mins att jag var frälst vid ett tag och gladeligen körde jag passet, oerhört jobbigt dock, men oerhört givande. Min stil var dock inte lika snygg som nedan, men vänta ni bara - det kommer.



Andas in..å andas ut =) det är som att ha en träningskompis i tv rummet.



Så här sen den lilla rackarns dvdn ut, Jag fick den gratis av magazine fitness.
Tack Caroline Nilsson för dagens träningspass, du ska göra mig stark ;)

Nu blir det kyckling file med cous cous.
I morgon åker jag till vinets hemland, Italien.
Njut av natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0