Resor hit, resor dit.. Mycket hinner jag på 48 timmar

Damaskus


Världens kanske mest håriga iranie hittade jag som juice tillverkare i Syrien

Jag fick hyra en Abaja liknanade munk dress för att komma in i världens älsta moske

Världens godaste snack..=) Friterad potatis på pinne!

Det fanns världens äckligaste måltider på menyn, ex grod lår...

men jag valde världens godaste grillad kyckling.. .;)



Trivandrum


Stackars barn som ska leva med det hemska beslut hans föräldrar tagit..
Men vi kan juh konstatera en sak om indier av det här i alla fall - Lillfinger ;)


Staden..






Putt putt upp för backen.. ;)


...möten..





Toa besöken..



Stranden..







Människorna..









Vykorten..




Djuren..





och naturen.. =)






Kommentarer
Postat av: sanna

fantastiskt,underbart, vilka minnen du samlar min kära!

2010-09-17 @ 17:43:11
Postat av: Marie-Louise

Så otroligt vackra blider du har fotat. De är verkligen talande.

2010-09-24 @ 11:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0