Dammar av..

Jag dammar av bloggen och kommer tillbaka. Min dator ar borta.. och focus har legat pa annat.

 

Sverige var helt underbart i vanlig ordning och ibland undrar jag om jag glorifierar vart svenska land elller om det helt enkelt bara ar sa att jag ser det med andra ogon i dag? Jag tror och hoppas pa det senare.

 

Abu Dhabi ar sa underbart det kan bli just nu, solen bjuder pa den mest perfekta varme som gor att jag aldrig vill ga in i lagenheten. Fler strand dagar vantar och langa mysstunder pa balkongerna med ett glas rose i handen.. det ar svart att satta fingret pa den harliga kanslan i kroppen. Det ar som varen hemma i Sverige, nar allt vaknar till liv, blommorna reser sig efter okenhettans utmattande varme och folket kommer ut fran sina gommor. Abu Lyser!

 

Jag forberedder mig for Japan och besok fran Sverige, just nu undrar jag om livet kan bli mycket battre an sa har? Jo det kan det, med en hund och mina karaste sa klart ;)


Kommentarer
Postat av: sanna

bara 3 månader kvar nu =)

2010-11-08 @ 16:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0