Ett liv utan internet

Att leva utan internet i dagens värld är som att leva utan en arm. Jag blir helt handikappad av att måsta gå ner till internet rummet varje gång jag ska kolla mitt jobb eller mejlen..Vår fina tekniker till indier klippte nämligen av fiber optik kabeln i min lägenhet av misstag så det lär dröjja innan jag är tillbaks ordentligt. Måttligt irriterande.

Mitt gymmande går riktigt bra, det kruxiga blir att hålla det på samma nivå nu bara. En PT var nog det bästa som kunde komma i min väg och nu strugglar jag med att lyfta arm eller ben varje dag, för ont gör det.
Ska man vara fin, får man lida pin!

Dax för gym innan flickmiddagen!

P.s Det finns andra sätt att höra av sig på än via FB , ;)


Kommentarer
Postat av: elle

KENYA!! Det vill jag, jag vill åka på safari!! Jag gjorde tom ett arbete om kenya i gymnasiet, jag är helt på! Annars kanske jag kan komma ner till dig i AD i vår? måste bara pallra mig iväg till det där jävla norge o tjäna lite pengar först...

2010-03-05 @ 20:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0