Underbara dagar

I går blev jag bjuden på middag av farfar...


I dag har jag skämt bort mig själv med ansiktsbehandling och fått fina fötter och händer. Jag känner mig så otroligt fäsch. Och när jag inte trodde att dagen kunde bli mycket bättre så fick jag en super härlig eftermiddag med Micki och Hash i stallet.

,

Nu myser jag och Kristin till reality tv, ngt som liknar efterlysts repotage, allt efter att ha raffsat ihop en sockerkaka av kladdkake receptet som vi hade i huvudet, vi tar igen allt vi förlorat de dagar då vi tränat. Sockerkaka med glass och sylt, nu växer vi igen, men MUMS =) livet är bra underbart.

Kommentarer
Postat av: maggie

amen heeeeeeeeeej gumman! jag ar antligen hemma igen! har saklart noll kr pa mobilen. men du kan ju garna ringa mig idag efter kl 13.00 o se hur jag har det :).

kraaaaaaaaaaaaam!!!

2010-06-06 @ 06:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0