Sommar Sverige




Midsommar resan


Se vad vi hittade!

Ett mysigt stopp i mysiga Umeå hos favoriten Sanna m Maria! =)




Thai thai thai..

Ett av alla våra goda men sömniga mat stopp...


"Vakna, nu kommer bron.." En stor besvikelse säger jag!


Midsommar kransens födelse..=)



Zosso ville så gärna ha en helikopter platta på sitt tält tak..
och det man önskar det får man av farfar.. =)


 

Midsommar karlar!

Det var ett kärt åtserseende må jag säga..




Ingen sommar utan stång och sång


"...och så vajjar hatten och hatten vajjar sååå..."

Skojjiga lekar och tuffa norrmän..
 

 Paus..


 
Vissa av oss hade en tyngre baksmälla än andra, vi andra lärde oss att det är enhel vetskap med att låsa in bilnyckeln i bilen..än större att få upp dörren och det hela kan bli hemskt bekymmersfullt!



vackra mysiga Köping väckte vuxna drömmar till liv..


Vi körde in i Sveriges största godisbutik, eller världens skönaste skylt..vilket som.. =)


Stockholm




I sverige får man visst göra allt själv och det här var min första tankning på flera år.. =)
 

 
rosé, mat, rosé..



Ett rent Sverige och ett oväntat besök..=)





Snipp Snapp snut.. så var midsommar resan slut!


Kommentarer
Postat av: elle

åh va fina bilder, men jag skrattar ihjäl mig åt bilden där mallan äter med gaffel och sked :)

2010-07-04 @ 22:37:39
Postat av: Sanna

Rose rose. lyllo er som får förtära!

2010-07-13 @ 10:52:33
URL: http://sannakarlsson84.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0