Sömn till Desperata

Nu är det första arbetspasset avklarat, dessa standbys får mig verkligen att sätta hjärtat i halsgropen. Som tur var så var jag min egen chef, vilket gjorde allt betydligt roligare.

 

Vimsigt trött och klumpig var jag i alla fall när jag smällde upp stolen inne hos piloterna var matbrickan deras stod, men vi fick oss ett riktigt gott skratt i alla fall.

 

Nu har hela världen fotbollsfeber men jag har mer mathysteri och äter upp resterna från trerättersmiddagen som jag gjorde till Kristin! Nu är det hög tid för att somna till desperata hemmafruar så att jag orkar upp till mitt spring-pass i morgon innan jobbet drar igång! =)

 

Förresten, någon som kan säga hur jag kan få hem alla Greys avsnitt? sitter fortfarande och väntar på mina avsnitt..kopiorna rent av sög. hmpf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0