Dalig stil, bra form

Aaa jag forstar inte varfor jag gor sa har.. VARJE gang jag har prov ar min plan att studera langt innan, lange och noga. Men dagen innan sitter jag dar, med boken ooppnad.. dagarna innan har jag spenderat med allt annat sa som sysslor jag hatar och alskar. Stada, sova, se serier, stada mera, plocka, andra kuddarna i soffan, andra tillbaka kuddarna i soffan och trana.. och nu sitter jag har med panik och magont och gor vad..skriver pa bloggen!!

 

Men kan juh latt undra vad det ar for fel pa mig. Det har ar sista gangen och pa senare tid har jag hallt alla mina loften sa.. nu jaklar ar det andring pa detta daliga beteende.

 

Min lopning kandes i alla fall grymt bra i dag, trullade pa i ett jamt och skont tempo med mycket energi. Fotterna och stegen var verkligen latta och fjadrande. Det kandes som om jag hade kunnat sla personligt rekord i bade langd och tid. Sam kom overraskande tidigt och lockande med mat, sa det hela lutade tvart med 30 mins joggning och strax over 5,5km avklarade som resultat, med massor av energi kvar i stegen. Nojd ar jag i alla fall. Nu ska jag studera mera och sen kora ett styrke pass pa overkroppen innan jag somnar med boken under kudden, mamma sa alltid att det hjalpte. =) Onska mig lycka till!

 

Och mina vanner.. njut nu av varmen i svea, det later harligt. Har vill och kan jag inte ens ga ut!


Kommentarer
Postat av: Sanna

tänk att de skulle bli en träningstjej av dig med. Flytta hem och lär mig hur man gör!

2010-07-14 @ 09:15:07
URL: http://sannakarlsson84.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0