Jobba, äta, träna, sova, Jobba, äta, träna, sova..



Det är min 6e arbetsdag och jag räknade ut att jag gjort 8 sektorer vilket innebär lika många lyft och landningar. I morgon gör jag min sista flygning innan jag kan andas ut och njuta av mina tre lediga och minst sagt välförtjänta dagar..=) Jag kan verkligen tycka otroligt synd om mig själv emellan åt. ;)

Jag har verkligen ryckt upp mig och försöker inte längre att ändra om hela min livsstil på heltid utan har bestämt mig för att göra det och att ha träningen som en naturlig del i min vardag..det är slut med all jojo gympa som jag gjort förr. Jag sprang en vända i dag med och lyfte massa saker på gymmet.. Jag har mest troligt noll koll på vad det är jag egentligen tränar och förmodligen är det väl fel muskler som arbetar än de jag tänkt mig, men det känns bra i kroppen i alla fall. =)  Jag har lagt ner massor av pengar på träningssaker som jag he kunnat slösa på annat fint, och som om inte det räckte så har jag i dag investerade jag i den sista pusselbiten, en hållare för min ipod. Om alla dessa saker nu ska göra valuta för pengarna är det då bara att hålla i gång för evigt, tränings saker är verkligen INTE billigt måste jag säga och nu hade jag önskat att de var så hi-teck att jag blev riktigt fit av att stirra på dessa också. hihi

Lycko dag i dag, jag hittade äntligen green curry paste så jag kan tillaga min älskade thai mat! Gissa om det blev gott.. Jag hade kunnat surpla i mig hela grytan. Jag e juh grym på att laga mat, så enkelt är det bara! ;)

Kommentarer
Postat av: elle

åh, va gott det ser ut. Det där måste du ju laga nästa gång vi ses =)

2010-01-14 @ 15:46:12
URL: http://elisabetheliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0