Ett lite annorlunda Bangkok

Thailand har forandrats, det ar nastan ett ar sedan jag var har och Kohsan road ar en mer utvecklad gata var restauranger fatt enorm rutin, maten kommer samtidigt och de har byggt ut alla sittplatser. De farg glada lamorna har minst fordubblats i antar och muntrar upp, musiken ar percis lagom istallet for att vara for hog och toaletterna ar skinande rena.. Stamningen ar detsamma , precis som mannen som gor cyklar av ol burkarna och han som flatar vackra statyer av trad.

Jag verkligen trivs i det har landet. Jag kopte mysiga thai byxor i gront, en ny fin bikini, drack appelsin saften for ynka 10 bath och tok njot av min billiga massage. Nu finns det dr fish har med, de sma odjuren som nibblar bort all dod hud. Jag gjorde detta i Malaysia, klart vart att testa. 

Det HAR ar ett harligt liv! =)


Kommentarer
Postat av: Sanna

guu ja klarar nästan inte av att läsa detta inlägg blir så avis. Skulle vara så kul att få besöka kohsan igen!

2010-02-08 @ 11:03:28
URL: http://sannakarlsson84.blogspot.com
Postat av: Linn

Gillar om det du skrev! Spännande att se en del nyttiga saker och inte endast det vanliga grejerna som man kan se om typ alltid. ;)

2010-12-01 @ 18:41:47
URL: http://jade.se/reseerbjudanden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0