Tandläkare

Jag har varit på världens bästa tandläkar besök, för första gången i hela mitt liv fick jag allt förklarat för mig och vi stirrade i kapp på röntgen plåten. Jag är som sagt rätt nyfiken på tänder och framförallt mina egna. Tandläkaren som var så otroligt imponerad över hur vackra tänder jag har och försökte på alla sätt och vis att få mig att tänka efter om jag kanske inte hade haft en tandställning trots allt.. men nej nej farbror vitrock, här talar vi om bara bra gener och omsorgsfull tandvård! ;) Fick förklarat massor om bihålor och hur saker och ting hänger ihop..intressant. Kanske är det tandläkare jag vill bli av allt jag surrat om? :) haha..

Mathias hade nog oxå fått bra betyg av tandälkaren om han gick dit! =)


Nu ska jag njuta av vin med flickorna och försöka att inte tänka på att Melissa Horn spelar på kalaset i natt.. Jag ska försöka att inte vara avundsjuk, avundsjuka klär mig inte;)

Förkylningen hänger kvar som en blodigel och jag saknar gymmet minst lika mycket som jag saknar svenskt godis!

Melissa Horn - Falla fritt

"Vad ska jag skriva för att du ska bli berörd
hur högt ska jag skrika
varje gång jag vill bli hörd
du vill att jag ska falla
mot något som du har gjort till ditt
men ska jag falla
då ska det finnas tid att falla fritt"





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0