Chikago

Jag måste skriva ett inlägg om mitt gym pass i Chikago. USA är ett land som verkligen fasinerar mig på många olika vis och jag har alltid haft en hat-kärlek till det här landet.

Maskinerna på gymmet står packade som sillar, lixom vi då, så man ser allt och alla..

 

Individerna..

De 2 super magra, och då inte vältränadt smala små donnor, med platina blonderat hår,solbrända och super snygga träningskläder med varsin diet cola i handen - kom in fem minuter efter mig, joggade på löpbandet i 5 minuter med en tidning framför sig pustade ut och gick sin väg efter sitt "långa" träningspass.

 

Sen hade vi mannen som hade med sin Mac dator med sig och ihärdigt försökte följa ett typiskt amerikanskt träningsprogram som spleades upp.

 

Den medelåldersman som tränade med jeans och skjorta och lindade in vikterna med handukar såg nöjd ut med sin insats och stånkade på högt och tydligt.

 

Den svarta feta afro amerikanen som sakta cyklar på i ett söligt tempo såg oerhört besvärad ut.

 

Sist men inte inte minst.. den fina kvinnan, homewife, runt 40 som var rätt vältränad och flåsade på fint på löpbandet med trendiga kläder och en ipod på speaker..

 

Som sagt, blandade valör. =)

 

Jag blev bara stressad och stirrade på folket med stort intresse.. Magen kurrade och jag gick till rummet efter bara lite över en timmes träning. Nu ska jag ut och njuta av solen och Mcd, världens första finns ju här!


Kommentarer
Postat av: maggie

Ha ha roligt inlägg! Hade velat se det som utspelade sig på gymmet! miss u . syns snart i hope!

2010-08-13 @ 12:28:02
URL: http://missmagie.blogg.se/
Postat av: elle

haha, nice. vad du bekräftade mycket fördomar om amerikaner nu =)

2010-08-13 @ 14:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0