9 dagar kvar

Mina skype dater med Sanna och Levi börjar bli oerhört frustrerande, jag vill krama om den lilla gossen som jag längtat så efter att få träffa och nu får jag bara se han pipa som en fågelunge genom kameran. Dagarna räknas ner med raska steg och det är tur det, för jag är otålig och kan inte vänta längre!

Ramadan och hyckleriets tid har nu startat, jag kan inte annat än skratta åt denna otroligt meningslösa högtid som iaf utspelar sig som ett skämt i Abu land.. Nåja, jag ska inte säga mer utan låta de små liven fortsätta leva trygt i den lögn de skapat. Det ska bli skönt att slippa allt i år i alla fall..

Jag har inte tränat på ett bra tag.. och dedt hela resluterade i en enorm träningsvärk från mitt pass igår.. Det känns i hela kroppen att jag tog en paus. Men nu är alla krämpor borta och jag springer gladeligen till gymmet - som jag saknat minst lika mycket som jag saknar korv och mackisar just nu!

På listan i dag; gym, victoria secret, förbereda flighten och sova..=)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ska vi ha krov och mackisar på menyn när du kommer?

Vi längtar så otroligt mycke efter dig. puss

2010-08-12 @ 15:08:08
URL: http://sannakarlsson84.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0