Louise = A320 Cabin Manager

En hel massa Etihad skola, träning och åter träning. När dagen D kom nära höll nervositeten på att ta livet av mig, jag ville bara krypa ur skinnet och försvinna bort.

och vad hände... Jag fixade det helt perfekt..!!! =)

Jag är numera officielt kabin chef på våra A320 flygplan och i går jobbade jag helt själv för första gången. Jag är så otroligt lättad och glad. Jag längtar redan till min nästa resa då jag får ta på mig min nya fina scarf och göra allt precis som jag vill! =)

Tack alla ni underbart söta vänner som tålmodigt lyssnat på frågor och pladder, Ni är helt fantastiska!

För övrigt går gymmet som en dans på rosor, springer dit så ofta jag kan och tränar tills spyan står mig upp i halsen. Jag kompenserar mitt hårda arbete med att vräka i mig från den stora godispåsen som min vackra syster lämnat efter sig.. tur att den snart är slut... som tur är börjar kroppen ändå att ta form. ;)

Om det är någon lyckats undgå Melissa Horns musik så är det dax att ni öppnar ögonen ch börjar lyssna nu. Hennes andra skiva är ute nu och på min dator, den är minst lika bra som den första.

"Jag ska aldrig mer säga sanningen till nån som saknar förmågan att förstå"

Hon är klok den där damen..

http://www.youtube.com/watch?v=S5DdrY6tkM4


Njut av våren mina vackra och Glad påsk!

Kommentarer
Postat av: Mariah

Men grattis gumman, så roligt för dig! Äntligen! Klart du fixade det galant, som alltid! =)



Och jag säger som du - tack och lov att påskgodiset snart är slut haha, det är farligt!

Stor kram!

2010-04-05 @ 09:40:30
URL: http://mariahandersson.blogg.se/
Postat av: Sanna

Yey, härligt at det gick så bra. pussar

2010-04-06 @ 10:43:12
URL: http://sannakarlsson84.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0