Gris sjukan

 

(inte så bra sikt tyvärr)

 

Jag har haft ett par lediga dagar i solen, hunnit med en tripp till New York och dykt i vackra Fujairah.

 

Sommaren har ännu inte landat helt i Abu Dhabi men det är oerhört varmt ute, termomtetern ska tydligen visa runt 45 grader, om jag nu hade haft någon. Jag vill ha en frys att gömma mig i och det har bara börjat.. Puh..

 

Nu ligger jag i frankfurt igen.. en riktig vilo station med god thaimat, promenader i vår solen och griskött.. .Det är ett himla tjat om grissjukan och Abu är för första gången är araberna kvicka på att reagera och jublar över att ha rätt ang att grisar är dåliga djur.. Fläsk kötts försäljningen på Spinnes har stoppats och alla vi som kommer hem från Europa måste nu genomgå en hälsokontroll! Paranoida araber.. haha..


Kommentarer
Postat av: J

haha :P

2009-05-05 @ 15:55:07
URL: http://johannaostman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0