Brun svart vit

Jag fick tipps av malin om clas olssons universal laddare och nu kan jag återigen använda min kamera. Denna fiffiga sak gjorde att jag slapp köpa en ny kamera och jag är mer än super nöjd då mitt sparande kanske kan bli verklighet.


Frankfurt har verkligen blivit som min egna lilla destination. Jag träffar markpersonal och hotellets anställda mer ofta än mina vänner.. Nu ligger jag här igen, efter att ha landat från sverige på morgonen var det bara att packa väskan igen, på kvällen bar det av till frankfurt igen. Som tur är har vi gratis internet och jag roar mig glatt med att söka kennlar för boston terrier. Jag har hittat en i skelefteå som jag blev förtjust i. Det är ett bra tag kvar, men jag vill vara ute i tid så jag hittar det bästa. =) har nog kommit fram till att jag skulle vilja ha en brun vit i alla fall =)

dax att packa väskan för att åka hem, det går fort i pingis som farfar alltid säger =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0