Havet ar djupt..

.. nere pa botten, DAR ar det toppen...titta och njuuut!!!


Nu ar jag advance diver som kan dyka om natten, i vrak och riktigt djupt. Jag kan inte bara radda folk i luften, utan aven pa havets botten..for jag e en rescue diver =).. Jag har dykt dykt dykt varje dag och hela kroppen gungar fortfarande i takt med vagorna. Jag har snorklat runt med delfiner., sett krokodil fiskar och massa vackra pappegoj firrar och en hel del nemos med hans vanner. Det har varit en helt otroligt underbar dyk resa som jag mer an garna gor om,jag har att tacka marco och Justina, mina instruktorer for all ny kunskap och underbart sallskap. Jag e trott, inte alls utvilad fysiskt, men mentalt mar jag toppen. Nu bar det snart av till underbara sverige och jag hoppas solen stannar kvar. =)


Starta grillen mina vanner =)

Kommentarer
Postat av: elle

här är det typ +10 grader....det suger.

2009-07-05 @ 12:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0