Världens bästa liv..

..är precis vad jag har för det mesta..=) och det är för att jag har världens finaste vänner, världens slappaste jobb och homedelivery. Vi har spenderat hela dagen i soffan med godis, mat, vattenflaskor, chokladpudding, standby, spritångor och samtal.

 

Det är ganska roligt att vara med vänner som är bakis och jag är så glad att jag för en gångs skull är den som mår bäst.. men jag leker så klart..så jag oxå får äta skräpmat hela dagen och tycka synd om mig själv.. =)

 

Vi har blivit en skön trio och jag har verkligen insett att utan mina två flickor här nere hade jag förmodligen inte stannat så länge som jag gjort. Jag funderar ibland på vad de är som gör att vägar möts i livet, någon mening måste det finnas. Jag undrar vad det är som får oss att passa så fint ihop, det måste vara för att vi alla här lite mongo.. ibland.. se bara på farfar, han är nog den mest underligga människa jag känner. Jag vet att många av de vänskaps band jag knytit här nere kommer att vara för evigt.. vissa personer glömmer man aldrig, frågan är om jag glömt någon som verkligen berört mig? Inte vad jag mins i alla fall..

Abu Dhabi vore inte lika härligt utan solen, Maggies tvångsval av frågor, tankar tagna från, ja gudarna vet var.. .Så mycket roliga funderingar den lilla donnan har som tyvärr får stanna här i rummet, vi vrider oss i skratt när hon från ingenstans kastar ur sig roliga påståenden och tankar och får arab efter arab dödskär i kvinnan utan att hon ens förstår det.

 

Sofia sitter och filar på sin fina blogg, Jag undrar lite nyfiket hur många som läser och när vi efter en stunds klickande på sidan kom fram till att det bara var två läsare..Ja, då kikade jag och Maggie på varandra då vi båda vet att VI läser den..haha..stackaren, kika gärna in på Sofias blogg. Den är rolig och berättar mycket om mitt liv likaväl som hennes. dessutom blir hon nog glad över fler besökare, fejk eller inte.

 

I dag kom vi i alla fall fram till slutsatsen att vi är djur och jag samanfattar dagens samtal och blogg med en bild.

 

(se detaljen.. haha..)

Kommentarer
Postat av: elle

Vadå hängpung...

2009-01-21 @ 07:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0