Uttråkad..

..utan dess like är precis vad jag är. Jag är verkligen inte en person som tycker om att sitta still, om jag inte är trött eller ligger i sängen för att sova. Jag har tappat räkningen på hur många dagar jag gått utan att göra ett dyft och juh mindre jag gör, juh mer lat blir jag. Jag vill verkligen ut och flyga nu, det här tar kol på mig. Det hela gör mig förmodligen lika stor som en elefant då jag bara äter och äter och vägrar motionera då glasögon skuttar på näsan och jag inget ser.. Vännerna gör tappra försök med middagar och mys men jag är på tok för bekväm för att ens ta mig bort till johan eller så kort som att ta hissen ner till grannen. Det finns massor av "måsten" jag hade kunnat ta tag i, men jag har verkligen inte lust. Jag vil hellst bara ligga i soffan med vackra armar runt om mig, äta gott och njuta av stunden.

Nu ska jag lägga mig i soffan och titta på film, utan armar, men med de sista smulorna från dill chipsen.. (tack älskade familjen) Jag hoppas att läkaren i morgon säger.. "Louise.. your eye, that is so bad, is just not bad anymore.. please, fly away now" alternativt.. "you need another month off, please go home to sweden and rest" dock lika troligt som om det regnar i abu land, men vem vet..det händer faktiskt emellan åt! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0