Australien

Resan till Australien ar lang, for lang. Men sidney ar harligt, for harligt.. ! Vadret ar perfekt, mer perfekt an abu. =) Folket ar vackra, de klar sig fint.. Gatorna ar riktgit rena och det kanns som om jag ar i en varmare version av Sverige. Men flygningen hit ar som sagt lang, valigt lang.. sa jag ar trott, for trott..for att orka gora nagot vettigt. Jag sov bort i stort sett hela dagen.. min superformaga att vara vaken lange, vakna trots att somnen svider i ognen, forsvann... Det var lange sen jag kande att tide var bortkastad pa somn, men i dag kandes det sa..Jag han i alla fall med en middag i dag, passerade backpacker gatan och fick en san otrolig saknad i kroppen samtidigt som jag kande ett rus av valbefinnande, OJ vad jag har gjort saker i mitt korta liv.. =) Helt fantastiskt.. nar jag tanker pa det.. och mer ska det bli!


Nu sitter jag har och vantar pa att frukosten ska serveras.. Det finns ett litet arabstalle utanfor hotellet som alltid ar oppet. Hit gar jag alltid om natten da jag inte kan sova. I dag spelar de bon efter bon.. jag kan inte lata bli att bli irriterad. Jag ar trott pa att bli patvingad att lyssna pa detta gorm, det gor ont i oronen ... (forlat)


Men livet ar bra underbart och olikheter fasinerar mig, jag ar glad och jag har mer gladjande besked.. 25 feb borde jag vara hemma i Lulea.. helgen och ett par dagar till. Fore det kommer familjen pa besok, mitt liv har verkligen kommit pa benen igen.. =)


Lev gott, lev med gladje! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0