Promotion

Om bara ett par dagar är min familj här.. Det är en känsla av glädjerus som inte kan bli mycket bättre. Jag saknar mina nära och kära varje minut av varje dag är jag är här borta och oftast orkar jag knappt tänka på hur lite jag ser dem. Jag fantiserar ofta om att flytta hem. Jag vill bo i min systers gäststuga så jag kan vara så nära som möjligt, men vet att om jag inte har en vidare plan kommer de bara vara en tidsfråga innan jag är på språng ut i världen igen.

Men nu ska de komma hit och bo i mitt rum =) Tyvärr är jag inte hemma när de väl ska vara här, jag har en promotion flygning med jobbet. Men ett par dagar hinner vi minsan med.. Promotion ska trots allt bli riktigt roligt och spännande, framförallt skönt med ett avbrott i vardagen! =)

Jag känner mig glad i kroppen i dag, förväntansfull och hoppfull! =)


Kommentarer
Postat av: Daniel

Men snart kommer du hem, kanske inte för gott men en stund iallafall=) Det kommer bli några underbara å glada dagar, saknar dig massor.... Tänker på dig min lilla vän..... puss

2009-02-09 @ 04:34:34
URL: http://triplx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0