Nakenfis

Jag har inte skrivit här på länge för jag tänkte faktiskt helt lägga ner. Jag saknar skrivandet ngt helt otroligt mycket och funderar på massutskick av email till mina vänner. Men det kanske vore helt fel att tvinga er till att läsa om min vardag.. haha

I dag sprang jag som vanligt runt i bara underkläder här i hemmet. Musiken var på högsta volym när Enrique Iglesias och jag sjöng en duett som hette duga.. Precis när jag ska till att passera förbi ytterdörren så öppnas den i samma sekund. Jag tvärnitar och stampar som en galen häst på ett och samma ställe. Vi stirrar på varandra med stora ögon samtidigt som både jag och Japanen skirker så högt att nästan fönster rutorna sprack, innan vi totalt brister ut i tok skratt. Jag hade verligen inte väntat mig att någon skulle komma hem och hon hade nog absolut inte förväntat sig en vit liten blond filur i genomskinliga underkläder skulle stå framför henne när hon kom hem. Nu är kläderna på i alla fall och jag lovade mig själv att inte göra om det där, det är lätt att glömma att det inte bara är jag som bor här i lägenheten.

Nu bär det av till Mathias, de ska fixas och tricksas och kanske bakas inför julafton

 

 

Hoppas du haft en rolig start på dagen.


Kommentarer
Postat av: elle

Ja va roligt med uppdatering! Skriv ofta :)

2009-12-23 @ 09:23:33
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0