Sommar och sol!

"Sommaren är kort, men den har inte regnat boooort.. "

Det har blivit oerhört mycket Sverige och jag bara njuter.. =) Johannas och Martins stora dag blev verkligen super fin med sol och varma grader, ett fantastiskt vackert bröllop och en underbar fest. Tack för en fantastisk tillställning och en perfekt avslutning på min sommar semester i sverige!

Familje häng är verkligen min grej och jag saknar mina nära och kära så mycket att det gör ont i hela hjärtat. Det är inte värt att vara så långt från de jag älskar, jag vill vara nära NU. Men nu ska Louise hålla ut, håll ut..det är värt det! (försöker jag intala mig själv i alla fall) Drömmer mycket lustigt nu för tiden, bland annat så drömde jag om att jag fick Bork av Maria, men dessvärre hde jag glömt hur man tog han om en häst så han fick flytta in i badkaret där han simmtränades.. hmm.. Någon som kan tyda drömmar? =)



Jag tror dessutom att jag har tagit ett stort beslut, men nu är jag livrädd. Ögon operationer och Ögon laser? Bara orden skrämmer livet ur mig...Tänk om något går fel? Det är min största mardröm.. Nej, jag måste helt enkelt fundera lite mera.

Nu ska jag stirra mig blind på BBC och se vad som händer i världen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0