Stockholm Arlanda

Lite rastlös och svårt att somna så fastande jag framför "Stockholm - Arlanda".. Det har blivit mitt nya tidsfördriv.

 

I dagens avsnitt skulle ett vackert litet par gifta sig på arlanda, en dröm de båda haft en längre tid, och allt detta efter en lång vänskap på över 30 år. För bara ett halvår sedan "tände det till" berättade den lilla kvinnan och nu gifter de sig i hemlighet för att sedan rymma till solen. De bara tindrade om paret, jag blev så otroligt rörd och lycklig, =) Livet är verkligen fullt av överraskningar och vändningar, det här hade nog ingen av dom trott för bara ett år sedan ;)

 


Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag gillar din blogg!

Och om några år ska jag också bli

flygvärdinna.



Hur lännge har du varit det? :)

2009-11-04 @ 16:29:51
URL: http://sanna.cangren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0