Sjukling

Jag har haft ett litet mål som jag velat uppnå och nu e det avklarat. Jag har äntligen lyckas åka runt runt runt på vattenskidor och släppt taget istället för att falla. Det var en riktgit härlig känsla och jag skrek av lycka.. =) Nu vill jag bara lära mig mer så jag kan bemästra denna lilla konst. Så snart jag kommer på hur jag sätter in bilderna på datorn så lovar jag att de kommer upp här på sidan =)

Sen åkte jag till vackra munchen, den här gången promenerade jag in till stan och passerade mängder av gröna parker, en liten bäck där folk surfade och massor av hundar som sprang och lekte. Jag tog av mig skora och gick i det fuktigagräset och vickade på tårna. Europa har en charm, en lukt och en natur som är så otroligt rogivande. Folk cyklade, spelade fotboll och andra satt bara i gräset och drack öl och lyssnade på musik. Jag tänkte tillbaks på dagar i Umeå när jag och Sanna cyklade överallt, brukade stanna till vid älven och titta ut, surra om livets mening och njuta av vardagen. Ibland är det lstigt hur vissa stunder påminner om andra dagar.. men det är en härlig känsla. =)

Det var ett tag sedan jag var sjuk och nu har jag drabbats igen. Jag har åkt på en dunder förkylning och fick lov att stanna hemma från flygningen i dag. Vårt sjukhus är tyvärr inte öppet så det blir att åka till ett annat.. jag tvekade in i sista minute att ringa och sjukskriva då det egentligen tar mer energi än att göra självaste flygningen, mig men när jag inte hade sovit på hela natten pga spängande huvudvärk och jag inte fick luft genom näsan fick jag ta mitt förnuft till fånga och inse att det helt enkelt inte skulle fungera.

Snart blir det tokvarmt här och jag åker hem, jag behöver väl inte säga att jag längtar till den svenska sommaren? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0