NY rätt adress

Post som vykort, brev och paket kan ni skicka hit:

Lousie Tardén
Cabin Crew (Bd 13-1201)

Etihad airways
po box 35566
abu dhabi
UAE



Blommor kan ni skicka till:

Etihad buildning Al Hur, costa coffe building next to ramee hotell apartments on Morror road, floor 1201
Abu Dhabi

I abu dhabi finns det inga gatu adresser och det mesta går via postbox i företagen. Annan leverans sker via beskrivning av byggnad.

Nu vill jag så klart ha alla dessa saker, falukorvar, prinskorvar, godis, saltgurka, makrill och surt hockypulver samt dillchips.

Se så =)

Kan ni inte bidra med denna lilla önskan till en liten flicka i arabvärlden, så tycker jag du åtminstone kan skicka ett litet vykort eller ett brev som berättar hur du har det.

Fortsätt gärna skriva komentarer, händer inte så ofta numera =( (förrutom undantagen ni kan se innan) Hihi

Kommentarer
Postat av: Danne

kanske kommer lite snusdosor med hockeypulver i;)

kraaaamar

2008-05-08 @ 21:41:59
URL: http://triplx.blogg.se
Postat av: elle

Kan berätta den fantastiska nyheten att jag jobbar lulekalaset helgen, men det finns ju andra dagar! jag jobbar typ alla helger..men ledig vissa dagar i veckorna så då får vi passa på o hänga o dricka vin! :)

2008-05-10 @ 09:07:44
URL: http://ellesblogg.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0