Ett år

Ja, i dag är det ett år sedan jag började på Etihad. I morgon, den 4 mars, skrev jag på mitt kontrakt här nere och i går landade jag för första gången på Abu Dhabi international airport, full av förväntningar. Året har bokstavligen talat flugit förbi och det känns som om det bara har gått en vecka.

Det har hänt mycket lustiga saker här nere och ingen dag är sig lik. Året har varit fylld av glädje och skratt, hårt arbete och tårar. Jag lever ett liv jag aldrig trodde jag skulle göra och trivs väldigt bra för det mesta. Jag har underbara vänner här och vissa människor jag mött har jag svårt att se mig leva utan.

Jag vill verkligen tacka er alla som flitigt följer min resa. Jag tänker ofta på er där hemma och saknar er, glöm aldrig det, ;)

Nu ska jag titta på de vackra blommorna som finns på bordet. Dessa går i Sveriges färger, tillsammans med små band i Abu Dhabis färger. Vi tar oss ett glas vin eller två och skålar för den fantastiska tid vi har bakom oss och den spännande framtid som komma skall. 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hejsan!

Jag är precis nyutbildad flygvärdinna, på ett svenskt bolag som flyger små kärror.
Blev rekomenderad att läsa denna blogg av min sambo som hittat hit av nån okänd anledning. Intressant och spännande liv du verkar ha.

Långt ifrån min vardag!
Ta hand om dig!
Mvh Sandra i Sverige

2008-03-06 @ 22:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0