50 grader varmt

Nu har jag varit ledig i sju dagar. Vi hade ett par härliga dagar i Kanada. Det verkar som om det är min S och Lenas destination det där. =) Roligt hade vi i alla fall med en roadtrip ut i ingenmansland. Vi kom till små härliga städer som verkligen inbjöd till det perfekta semesterlivet. Vi tittade på gamla krigsflygplan på museum och passerad mängder av mysiga små gårdar. Kanda är verkligen ett land så likt sverige att det är svårt att ibland begripa att vi inte pratar samma språk. Jag reste i vår 1 och 2 klass när vi flög dit och hem - jag måste verkligen säga att vårt bolag vet vad de pysslar med. Jag vet inte vad mer vi kan göra för att bli mycket bättre när det kommer till servicen. =) Det är nog bara en tidsfråga innan vi är ett fem stjärnigt bolag. Jag kände mig som en prinsessa.. =)

 

väl hemma så var det dax att jobba igen. Jag fick en airport standby vilket innebär att jag hänger på flygplatsen fyratimmar. Tack och lov så lät de mig vara ifred och jag kunde ta bilen och åka hem när mitt arbetspass var över.

 

I dag for jag Frilla och Lena till stranden, det är så otroligt hett ute nu så det går knappt att andas. Vi smälter bort. Strax innan vi skulle hem fick jag slå igång bilen så ac:n han göra lite av sitt arbete. Hur ofta händer det i Sverige?=) Det är mer vanligt att slå igång motorn så bilen får tina upp innan vi kör iväg om vintern. =)

 

Nu ska jag vila, i natt flyger jag till Malaysia. Det ska bli roligt, där har jag inte varit på ett bra tag. Sedan är det Sverige =)

 

Jag är en lycklig flicka!


Kommentarer
Postat av: ¤¤¤¤A¤¤¤¤

Lyckligare ska du bli ;)

2008-07-23 @ 23:23:24
Postat av: sanna

Loppis kommer hem!!!

puss

2008-07-24 @ 00:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0