längtan

Vädret är alldeles för perfekt för att de ska vara sant.

I dag har jag spenderat min dag på stranden.. skulle åka till clubben och utnyttja mitt annars väldgt stillsamma medlemskort. Min tanke var att inrikta mig på solningen då den minst sagt lyst med sin frånvaro den sista tiden.. men poolen var av ngn underlig anledning avstängd. Återigen typiskt dettta land att inte informera medlemmarna.. och varför renovera nu när vädret är som bäst och havet som kallast? haha.. Jag följde istället med piloten och hans barn till en annan club, mer lämpd för barn, istället för att träna.. Barn har aldrig riktgit varit min grej men i dag kände jag att jag faktiskt saknade en liten familj,
- Kanske börjar jag bli less på dessa flackiga liv?

Jag längtar tills min familj ska komma hit.. Det är snart! Jag längtar efter mycket just nu, vädret påminner om svensk sommar och minnerna kommer forsandes över mig. Jag har alltid varit en grubblare och sjukt nog njuter jag alltid av tiden som bäst när den passerat..

Ska strax upp i luften och beirut igen, gör inte mycket annat än att flyga äta och sova för tillfället. Snart får jag nog ett libanesiskt pass,,

Passade på att kika in bilderna på min johanna som nu äntligen har fått modellat på riktigt =) jag är så stolt så jag nästan spricker, kanon bilder gumman!!! Du har det helt klart  i blodet. =)

Kommentarer
Postat av: elle

Åh jag vill också se bilderna, vart kan man kika på de? :)

2008-02-13 @ 19:23:23
URL: http://ellesblogg.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0