Krokiga rör

Det finns en enkel anledning till varför jag alltid haft mer killkompisar är tjejkompisar. Raka rör.. =)
Igår satt jag och pratade med en tjej som faktiskt jobbar inom militären. Jag kände att de nästan klickade lite där ett tag mellan oss och var glad att vi tagit oss tid att surra lite. Vi hade liknande åsikter om det 
mesta och pratade just om hur skönt det var med killar - för att slippa flicktjorvet. Men ack så fel jag hade. Jag vaknade verkligen till i går ur min dvala om att europeer och vi svenskar är så duktiga och perfekta haha. Ibland är de inte bara alla locals och indier som förundrar en, utan även helt vanliga svenskar som beteer sig väldigt lustigt med krokiga rör.

Vi hade en trevlig natt ute för att fira lilla Mickie som lämnar oss.. vi hittade ngen gemensam sång att sjunga så de fick helt enkelt bli ja må hon leva.. hmm...
Frida vaknade i dag och konstaterade klart och tydligt att hon förstår varför hon så sällan festar numera.
Araberna köper regestrerings skyltar för 93 mijoner 4000 svenska kronor. Bara för att ha siffran 1 på plåten. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0