Home delivery

Det bästa med det här landet kan många gånger tänkas vara solen eller den härliga stranden och havet. Många tycker nog om lönen och rikedommen som flödar och andra njuter av shoppingen. Men jag tycker nog ändå att home delivery är det absolut bästa och mest underskattade som finns i hela vida världen. I abu land kan du få allt levererat förrutom McD och jag använder mig flitigt av denna super service. Nu njuter jag av världens kanske godaste hamburgare och funderar varför jag gick ut igår igen och varför mina och Mattias äventyr alltid ska sluta runt 6 tiden på morgonkvisten? Stackars oss, Stackars Maggie som följde med. Men roligt hade vi allt!=)

 

Jag ska se tv, ringa vår städerska och bara lata mig på mina lediga dagar! =) I dag känns livet bra, fast jag är tokbakis..


Kommentarer
Postat av: Goze

Var kul att prata med dig i dag, önskar också det hade funnits home delivery och att man bara kunde ringa städerskan efter ett ordentligt sjöslag.Tror nog inte jag hade fått i mig en burgare i dag dock ;-) En stor kram från mig.

2008-12-27 @ 14:39:26
Postat av: elle

Hej vännen och God Jul! Tack för julkortet, så fint :) Tänker på dig där nere, du och din home delivery...livsfarligt! haha ta hand om dig! puss o kram

2008-12-27 @ 18:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0