Gott nytt ar och valkommen!

Jag star har pa flygplatsen och har min standby, hemskt trakigt maste jag erkanna och tiden gar sa sakta .. Ngt som daremot ar valdigt intressant ar att sta har o lyssna pa alla som far sparken pga att de ringt in sjuka utan intyg. De har varit tok harda i ar, vilket jag i och for sig tycker ar bra. Det har varit en ratt intressant kvall i alla fall, eller pa ngt satt givande. Nu har jag fatt en storre inblick i hur det egentligen ser ut lite bakom kulisserna har i kaoset.

Forhoppnignsvis far jag ga hem snart, star bara och invantar att dt enda och sista planet jag kan komma med ska lyfta ngn gang..hihi.. dax for mera dill chips och cola light.. nu fick jag chips pasen for mig sjalv i alla fall.. du e bra du farfara..fast varfor du kopte SALT gurka och inte smorgasgurka ar for mig fortfarandfe ett dilemma.. haha..

Vi har en ny familje medlem oxa, ja egentligen ar dom tre. Tva stora guldfiskar och en mini liten skoldpadda. Doris heter hon. =)
Jag passar pa att onska dom alla ett varmt "Valkommen till familjen och hem till oss"! =)

puss pa er alla, och god fortsattning pa det nya aret!

Kommentarer
Postat av: elle

Kul det var att höra din röst igår! Hoppas tiden på flygplatsen gick bra och att inte du fick sparken i varje fall :) Var nyåret bra efter du slutade då?

2008-01-01 @ 18:10:11
URL: http://ellesblogg.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0