Amazing Japan!

Vissa länder tar en med storm och det kan jag juh lätt påstå att Japan gjorde.

Öven om jag bara hade fjuttiga 24 timmar i Narita, en lite stad, eller by som japanerna kallar det, utanför Tokyo.

Jag strosade runt i ett köpcenter i timmar, fasinerad över japaners klädstil, service och alla dessa miljarder ting som jag inte ens visste fanns förr, än mindre att jag numera behöver dessa. Vad sägs om en öppnare för cola burkar, eller en ansikts roller för att applicera dagkrämen? Andra nyttiga saker var tex moderkaka i tablettform, bra för huden sägs det.. Hur praktiska saker som hellst juh. Sen hittade jag min favorit butik, en djurbutik som hade så mycket kläder och saker för hundarna att de skulle kunna ha varit vilken modebutik som hellst för människor. För att inte tala om den magiska toaletten som spelar hög musik, värmer sittdynan, både tvättar och torkar här och där. Super coolt, super rent och super Japan som lätt fick 5 L av 5 möjliga.

Dit måste du åka och jag tok längtar till min nästa vistelse som kommer att vara längre!

Bilder kommer sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0