Tröttsam Damaskus

New York New York, hur underbar kan inte den staden vara? Månaders sparbudget sprack när jag gick till köpcentret, men kom hem med så mycket fina saker och presenter till nära och kära. En underbar promenad i solen blev det oxå, jag längtar efter europa.

 

Min hosta har precis gått över och jag flyger som en galning. Så mycket att min layover till Damaskus bestod av 23 timmars ihållande sömn. Jag har nu fått massa vitaminer av träning proffset och ska sakta men säkert ta mig tillbaks till gymmet i morgon med ett nytt träningsprogram. Jag mår trots allt så mycket bättre och blir stabil både fysiskt och psykiskt när jag rör på mig .. och med ny musik i Lurarna så mår jag inte illa av träningen i alla fall.. ;)

 

Mitt schema som Cabin Senior har verkligen blivit galet hektiskt och jag kan knappt minnas när jag var ledig och faktiskt bara kopplade av utan stress, speciellt när min lediga tid går åt till kursen. Jag har inte ens firat min egen födelsedag ordentligt med vännerna, men vad gör det när de finaste vännerna helt enkelt tar saken i egna händer och överraskar med de sötaste små balkongmöblerna man kan hitta, mat och tårta. Så fort jag får kameran att fungera kommer fina bilder upp på bloggen, så håll ut!

 

Nu kom min älskade Sanna in på Skype, vilken tur jag har!

 

"Pengar i all ära, men ensam rik gör ingen glad."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0