Mamma Mia

Ååå nej, Om du har lätt för att fastna vid spel, börja INTE spela Sim City. Jag som skulle lägga mig tidigt fastnade här och hur ska jag nu orka upp till mötet/föreläsningen med halva management om bara fyra timmar? Gulp!!

 

Maggie har bakat tårta hela dagen, andra flickor har grillat med farfar och jag landade från min 24 timmars London och gottade mig i allt. Det var klokt av Maggie att insisterade på att bära hem tårtan själv, annars hade den legat i backen. Som vanligt halkade jag mig fram, det är för mycket fukt på gatan nu för det är juh knappast jag som är osmidig.. ;) Jag längtar i alla fall tills i morgon efter gymmet, då ska jag gluffsa i mig allt gott!

 

Sam var min London guide och jag som trodde jag "sett" London fick nu en helt annan bild. Dessutom lyckades jag äntligen lura med någon som ville gå och se musikalen "Mamma Mia" med mig. Mycket kan Sverige sälja, så som Saab och volvo, men våra älskade Abba kommer vi alltid att få ha kvar.. och vilken härlig musikal det var, se den mina vänner.. Ni bara måste! =)

 

Går runt och nynnar på denna lilla visa från Lisa, fantastiskt fin.

 

Hoppas du sover gott i natt för det ska jag göra =)


Kommentarer
Postat av: FuLL-MooN

Fröjd och läsa din blogg.....

Bra jobbat lille-skutt....!

2010-05-31 @ 10:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0