Gym proffset Louise! =)

Två inlägg om dagen är nästan förbjudet, men nu måste jag skryta!

Jag som under års tid alltid brukar fråga alla hur och vad jag ska göra eller på ett mer osmidigt så har jag försökt kopiera deras träning som om det var någon övning jag alltid gjort. Nu har jag lärt mig mer än jag kunde förr och är relativt självgående...Till min stora glädje så kopierade en liten filli allt jag gjorde. När hon insåg att hon inte riktgit förstod vad jag pysslade med,eller hon missade min övning så tog hon sitt mod tillfånga och frågade mig och inte träningsgubben på gymmet. Haha Louise, the training PRO! ;) Dock har jag så ont i hela kroppen att jag knappt kan gå och ser ut som ja.. ett jehu... mindre roligt att skratta åt ;)

Dax att skutta mot matbutiken, här ska de bli stor främmande och jag måste visa mig från min bästa sida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0