I'm still alive!

Det var lange sen jag vaknade dagligen med forsta tanken - livet e juh helt underbart!

I bland vander vindarna och allt blaser at ratt hall, det ar verkligen fantastiskt. Snart kommer min vackra syster yster och underbara Louise pa besok. Bilen ska inhandlas och mer kurser for jobbet ska avslutas, solen skiner och jag undrar om det kan bli mycket battre? =)

Har haft super mysiga dagar med flickorna har och dar.. lagat mat, studerat och tjattrat i evigheter och dagar. Jag glomde ater igen att ta Nepal bilderna fran Charlott, men oj vad fina de ar. Langtar tills jag kan visa er dessa. Jag drommer mig ofta tillbaks, vilken underbart rolig resa vi hade! =)

Elle, kom nar du vill, mitt mysiga nya hem star oppet alla dagar! =) Kenya blir det till hosten under min semester, folj garna med..

Jag tanker ofta pa er mina vanner.. =) jag lever numera utan internet, precis som forr i tiden, men jag kollar min mejl och era bloggar lite nu och da... ;)

o ja, min mej for er som inte har den.

[email protected]

Kommentarer
Postat av: elle

åh jag vill åka till Kenya! Men det är svindyrt så det är väl bäst att försöka börja spara då =)

2010-03-14 @ 18:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0