Sommar sol och regn

Sommaren har bjudit på mycket, men jag är långt i från redo att åka hem. Jag suger i mig det sista med familje-mys och väntar ivirgt på att mamma ska komma hem. Som vanligt känns det som om jag inte gjort något eller hunnit träffat någon.. men det stämmer så klart inte. Abu känns mindre och mindre lockande, det jag saknar är min säng, min egna fina lägenhet och så klart alla underbara vänner.

Då jag råkade knäcka mina naglar bokade jag in mig hos en super duktig nagel tjej, Kika in på hennes blogg och granska resultatet. Jag har nog aldrig varit så nöjd när jag fått mina naglar gjorda. Toppenbra jobbat Josse och tack för hjälpen!

Nu ska jag njuta av regnet och ett svettigt gymbesök med lilla Bea!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Tror faktiskt inte att jag kommer låta dig åka!!

2010-07-05 @ 01:13:53
URL: http://miljasliviord.blogg.se/
Postat av: FuLL-MooN

Du hamnar efter med skrivningen....



Kom igen....!!!!!



;)

2010-07-09 @ 00:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0