smärta och oordning

Dagens träning fick ett snabbt slut, det började stråla i benhinnorna och ljumskarna gjorde ont. Efter 20 minuters "backe upp och ner program" blev det lite styrketräning för överkroppen. Energin var låg i dag och min kropp ropade efter vila, sa jag lyssnade och gick hem.

Nu har jag plockat i lägenheten och försökt få ordning på alla kläder, vilket jag har insett att det aldrig kommer bli. Ska ta och bege mig in till stan för att hämta upp mina jeans, (ännu ett onödigt köp till min samling av onödiga men ack så vackra ting) och möta min otroligt efterlängtade Mathias och vackraste Charlotte.

Njut av dagen mina kära, den kommer inte igen! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0