zzz..zz...zzz...

Det absolut värsta jag vet är att kliva upp när jag vill fortsätta sova. Tanken på att andra sover gör mig nästan jätte ledsen och absolut super avundsjuk!

 

Mysiga Celine är på besök och jag har haft två underbara dagar med donnan. Jag önskar jag kunde ladda upp lite bilder men det är svårt när min kamera är trasig.. Stranden och god mat var i alla fall nyckelorden, men solen värmde oss inte mycket på stranden i dag så vi åkte hem, abu har vinter!

 

Nu ska jag spendera dagar i Frallan och ska nog tilllbringa hela resan med att få klart min krångliga skoluppgift.

 

Bra barsken, Blogga mera! ;)

 


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas du fick sova en stund innan din jobbiga flygning. pok

2010-01-28 @ 16:00:22
URL: http://sannakarlsson84.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0