Mot umeå

Jag Skriver nu mitt livs första blogg inlägg fr min fantastiska iphone :) d här är nog en människas bästa leksak. Tåget rullar mot arlanda o det här är som magi.. Resan hem till svea gick bra även om jag höll på att nryta ihop av stress.. Timmarna med Goliath fick mig att sakna närheten till djur ,om möjligt, mer än tidigare. Mötet m Pontus var härligt..vad vore livet utan alla dessa underbara människor? Två mysiga dagar hos min surriga pappa har nästan gett mig skönt skavsår i öronen..:) vår tradition att baka tårta och hets äta den till alla dagens mål fick min nu nästan sockerfria kropp att skaka i socker chock.. Men oj som jag njutet! Nu bär resan vidare o 4 dagar ska spenderas hos min Sanna m familj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0