Nike running

Träning, träning, träning.. =) Mitt spingande går som på löpande band ;) Jag har satt igång ett program som gör att jag ska kunna löpa 1 mil, fort och utan besvär.. Jag på god väg! hoppa på tåget och bli inspirerad! http://nikerunning.nike.com

Men nu är det panik, ge mig ny träningsmusik bums, jag spyr snart på min Ipod. Tips?

Nu middag med Pontan som är på besök och fast här, familjen är fast i Ryssland. Nu får vulkanen lägga ner för allas bästa..! =) (personligen tycker jag att det är spännande) hihi..


Kommentarer
Postat av: elle

Åh, jag kör också ett sånt program. Fast hittade mitt i fitness magazine :) Jag springer för tillfället till Lady Gaga, Kate Perry, Miss Li, Michael Jacksson, Nirvana..om det nu är nå tips, men man ledsnar fort. Helst ny musik till varje pass! Får ni flyga nåt nu??

2010-04-19 @ 15:30:35
URL: http://elisabetheliasson.blogg.se/
Postat av: Sofia

Vad duktig du är gumman...lyssna på crucified barbara (tror det stavas så) de är rockiga. vad mysigt att ni fick resan ihop.

Jag Saknar er och längtar tills jag får ihop lite cash o hälsa på...............

2010-04-22 @ 13:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0