En vanlig dag i abu land

Mitt internet har lagt av.. Det kan ju kanske bero på att jag inte betalt den enda räkningen jag fått? Allt tar sån tid här nere att jag bara skjuter på det, men nu är det gjort och det fungerar fortfarande inte. En hel dag har det gått åt.. 2 besök till kontoret, 2 besök av indierna och vi står alla kvar på ruta 1. Sen tog araberna en paus för att äta, så nu måste jag vänta två timmar innan jag kan gå dit igen, för tredje gången i dag.

 

Lena och farfar kom över på lunch, Mattias åt kött och Lena poppisar. Nöjda i magen gick vi vidare hit, och nu har jag äntligen internet för en stund.

 

Plötsligt ringer det på dörren och jag undrar vem hon väntar. -"Bögen" får jag till svar, som om det bara fanns en i stan. Haha.. Det är skönt att ha min Flicka tillbaks, nu väntar vi bara på att Maggie ska återvända till stan så vi alla kan umgås..

 

Nu ska jag, Anca och Lena försöka spela Wii. Jag tycker att vi ska raka katten för den har på tok mycket hår som trasslat ihop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0