Mys

Semestern är över, barnarop som nästan höll på göra mig galen, är nu långt borta och saknaden växer allt mer efter de små liven. Solens värmer med all sin kraft och abu land haller på att koka över, det är inte alls lika härligt som vackra sommar Sverige. Men det är trots allt skönt att vara tillbaks i vardagen.. En hård bäddsoffa och en resväska har bytts ut till min sköna säng och en stor lägenhet. Jag har saknat min slappa vardag utan alla måsten och krav och för att inte tala om att komma tillbaks upp i luften. Jag får harmoni i kroppen av mina nattflyg, att som ett litet barn vaggas till sömns i våra sängar ombord, efter ett par timmars hårt arbete, är bland det bästa jag vet. Jag vet inte varför just nattens flygningar inger sån skön känsla, men jag ska inte fundera mer på det, utan bara njuta =)Jag må vara en raslös själ som äntligen börjat landa, men att åka runt till nya och gamla platser kommer jag alltid att älska. Det är otroligt hur en stad kan se så olika ut varje gång jag åker dit. Jag kom precis hem från en min första resa efter semestern och ligger i min soffa och myser. Överallt i rummet är ljusen tända, mitt älskade te värmer mina händer och Melissa Horn sjunger så vackert. Snart kommer min vackra Lena, jag längtar, vi ska nattsudda till ögonen slår igen.. =)


Kommentarer
Postat av: Veronica

Kul att hora ifran dig. Hur ar livet i abu land , och hur lange stannar du dar? Bara kom hit till lilla Malta och harja, vi ar kvar , iaf till den 1 november.

Kram pa dig!

2009-07-29 @ 14:22:25
URL: http://veronicaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0