God Jul

Julafton är här och min uråldriga tradition att gå till stallet bleknar allt mer.

Nu vaknade jag istället lättad i kroppen av att ha sovit förbi större delen av min standby utan att bli störd.. Jag tog en lång varm dusch och bestämde mig genast för att öppna Pappas lilla paket. Den älskade lilla mannen hade förbarmat sig och införskaffa min saknade Lasse skiva. Nu snurrare den i stereon och jag har harmoni i kroppen, skrattar lite åt minnet från luleå och koncerten. =)

 

Nu ska plocka upp Maria och bege mig mot Marina mall. Där ska vi möta upp alla andra vackra flickor för att äta lunch i en restaurang högt högt i tornet och det snurrar så man ser hela Abu. Efter det blir det julmiddag med min Mathias och det gänget.

 

Julen är aldrig densamma som hemma, men vi gör vårt bästa här nere. Jag saknar min familj, snön, stämmningen och allt som hör till. Jag tänker på er allihopa och saknar er massvis. Var rädd om varandra, ha en underbar dag och visa uppskattning till de ni håller kära.

 

God Jul! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0