Tack Mr. Primark

Manchester bjuder på sol i dag och jag snurrade gladeligen in till stan.
Målet var att hitta fint till Levi och det var inte direkt svårt vill jag lova.
Det kryllar av fina höstkläder, men många var tyvärr av lite större storlekar.. Men mitt tränade öga hittade lite gobitar ändå..så klart.. ;)

Mjukis Byxor och chinos i höstens fina färger.



Fina stickade tröjor att mysa i när vinden blåser kallt..


Jag har aldrig riktigt tyckt om kläder med tryck, men hur charmig var inte denna?


Nu hoppas jag Levi, och framförallt de som klär honom, uppskattar mina val lika mycket som jag. ;)

Tack England för denna resa.
Jag avslutar med organiska Jordgubbar och Subways skinkmacka, MUMS! =)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Oojaa,! Hans mamma älskar allt!



Kärlek till dig från oss!:)

2011-10-04 @ 06:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0