Hemma i abu land..

Nu är det heliga semestern är över och magen har vuxit i takt med suget att flytta hem. Mina tappra jogging turer gav nog inte mycket i jämförelse med den mat och allt gott jag frossat i,men vad gör de? Bra mår jag i alla fall. =)

Höstens händelse var så klart min gudson LEVI och jag är stolt som en tupp. Det känns som om jag fått min första son och det är tur, för nu kan jag vänta ett par år till ;) Nu saknar jag bara att kunna pussa på vackraste prinsen när jag vill och ännu en anledning till att flytta hem har vuxit fram..

Väl i Abu kan jag juh säga att vädret är helt underbart, dessvärre var hela lägenheten klädd i mögel, så under min standby blev det inget slappande utan jag städade motsvarande 50 indiers jobb. Inte ett korn av dam eller smutts finns kvar, men projektet fortsätter i när tvätten torkat för garderoben ska oxå granskas. Inte ett så trevligt att komma hem med andra ord, men återföreningen med familjen abu land kunde inte ha varit bättre.

Nu ska jag sova så jag orkar ta mig till stranden i morgon! =)


Kommentarer
Postat av: Marie-Louise

Heej! Men nu har jag hittat hit :))... Vad kul, härmed kan jag ju följa dig och vad du gör.. Klockan är mycket och jag är trött...men jag ska ta i veckan och läsa igenom här så jag är lite ikapp vad du gör och vad som sker.



Många kramar.

2010-09-06 @ 21:23:18
URL: http://aramisochjag.blogspot.com/
Postat av: Mallan

Saknar dej massor här hemma (!) Men snart kommer du hit, och jag kommer ner dit :) Pusss

2010-09-07 @ 13:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0