host host i hettan

Första springpasset efter min sjuka slutade juh i en total svett katastrof och host attack. Jag och Kristin har kommit fram till att det måste vara ett allvarligt fel på temperaturen i gymmet då det är bra varmare inne än ute.. Röd som en tomat blev jag, men jag sprang tappert mina 5 kilometer.. men det känndes som 5 mil vill jag lova. Hur kan jag ha tappat så mycket? Jag känner mig pigg och kry, lite av hostan är kvar men det är väl inte farligt? Nu hoppas jag på svar från kunnig sjuksköterska.. ;)

För övrigt behöver jag hjälp, jag tycks dra upp axlarna när jag springer och det hela slutar med att jag blir stel.. PT sa..slappna av, lättare sagt än gjort! Tips? Nya musiken fungerar iaf, tack Elle du räddade min springning!

Och se vad jag hittat, hit vill jag åka snart snart..

http://www.aftonbladet.se/kampanj/visitnorway/article7038472.ab

Tacos är gott så nu ska här frossas!



Kommentarer
Postat av: Sofia

jag läsaer din blogg 5 ggr om dagen....så blir väldigt glad när det kommer nya inlägg!

2010-05-04 @ 18:51:08
Postat av: Josefine

Tack! :) ja det är en djungel d dära, jag är lite bränd när d gäller att vara anställd,men som du säger, bra att bygga upp en kundkrets osv..

svåååårt, men ska iaf söka starta eget bidragen nu sen får vi se. Det känns mest rätt. Har ju möjlighet att ha allt hemma (båda bolagen) så ja slipper vissa omkostnader.



Hoppas allt är bra m dig!



kram

2010-05-04 @ 22:42:42
URL: http://emjowa.blogg.se/
Postat av: elle

Trots bakgrund som sjuksköterska så kan jag tyvärr inte ge nåt bra svar på din fråga, kanske din kropp är lite sliten än efter sjukan? Känner du dig frisk så träna, men pressa dig inte max om det inte känns helt ok. Du är snart i form igen =)

Kul att jag kunde hjälpa dig med musiken i varjefall!

Vad är det för vovve du står i kö för? en ökenhund eller, en hyena kanske ;)hahaha va rolig jag var nu!

2010-05-04 @ 23:09:16
URL: http://elisabetheliasson.blogg.se/
Postat av: Amir

Skriv oftare din latmask.....!



La reverdere...!

2010-05-08 @ 20:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0